mythoughtsinlife

Natten som var...

Publicerad 2010-06-30 08:36:55 i everyday

Jaha, hur smart är en mamma som dricker ur sonen vattenflaska när sonen hostar och snorar?? Jag vet svaret :S För klockan är 02:45 och jag kan inte sova för det kliar som f-n i halsen... *suck, stackars skrutt sover iaf*

Så här såg det ut på FB inatt, för er som inte har de :P

Jag lyckades somna vid 5snåret igen, sen väckte Edvin mig vid 07 ca. Och ville ha frukost på en gång, man brukar hinna med att dra sig en stund men icke...
Min hals kliar fortfarande så jag håller på att bli galen, tog en halstablett inatt för att kunna somna, bra att sova med... :S

Skönt att de inte är såå soligt idag, för jag är helt slut och skrutt också *synd om oss*

Nu ska jag fixa lite foton till ramarna så de blir klart nån gång =)

Ha en bra dag, hörs sen!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela