mythoughtsinlife

Kaffe på maten...

Publicerad 2010-06-28 18:35:25 i everyday

Efter delikat middag i form av blodpudding med lingonsylt så intog jag en kopp kaffe på balkongen =) Solen skiner fortfarande väldigt varm och skön så de blev bikini en stund =P Härligt!
Edvin tog med sig en traktor och släp ut och körde med. Mest intressant var det dock att klättra upp på stolen så man kunde se över balkongräcket och titta på alla bilar!! (överraskning?! NOT!) :D
Nu väntar bad och välling om en liten stund och sen sova!
Imorgon ska vi nog hitta på nåt, bara skrutts hosta blir lite bättre, han låter hemsk stackarn =( Var iofs ganska skönt att vara hemma och fixa med tvätten och lite sånt som faktiskt måste göras.
Nu e de bäst jag skyndar mig att skriva klart, Edvin håller på att somna bredvid mig i soffan, badet nästa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela