mythoughtsinlife

Heldag i solen i trädgården...

Publicerad 2010-06-19 19:25:02 i everyday

Godafton alla glada!

Idag har jag och Edvin varit ute hela dagen med Th och barnen. Gått en lång promenad, sparkat boll i trädgården, picknickfikat med Daimtårta, solat o busat =D

Efter en lång dag va päronen nästan mer slut än barnen så vi åkte och köpte Kinamat och lite lördagsgodis =P
Edvin tyckte dock att livet va allmänt trist när vi kom hem(han va helt slut o utsvulten) så han gallskrek åt allt och lite till, tills mamman nästan fick frispel men höll sig i skinnet och blev inte galen och skrek rakt ut. De går att skrika inombords kan jag lova...

Men vi fick äta tillslut och alla ramlade ihop i soffan alldeles utslagna. Nu ska snart barnen sova, jag hoppas på en lugn natt, Edvin höll på i två timmar och väckte mig genom att skrika för att han tappat nappen, men mellan 03 och 06:30 ca så fick jag sova iaf =)

Hoppas ni haft en skön dag i solen mina vänner!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela