mythoughtsinlife

Godmorgon =)

Publicerad 2010-06-29 07:23:34 i everyday

Det är sannerligen en mycket god morgon :D

Edvin sov hela natten i sin säng, kl 02:20 roopade han på mamma och jag tänkte att han är ju sjuk så jag ropade att han skulle komma in till mig och kunde få sova där. Men det blev tyst efter en minut så han somnade om alldeles själv i sin säng! (Ett-Noll till mamma, BRA Edvin)

Så jag gjorde likadant och vid 04 va de dags igen men då gick jag in och gav honom lite att dricka och sen somnade han om i sin säng efter 2 min så jag gick o la mig igen och fick sova till 06:45 ca.

Tycker det går väldigt bra det här(peppar peppar ta i trä), håll tummarna för att det fortsätter på samma sätt =P

Nu ska jag snart äta frukost, macka och kaffe, Edvin får macka och juice. Sen ska jag fixa resterande naglar =D

*** 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela