mythoughtsinlife

Andra semesterveckan...

Publicerad 2010-06-21 20:56:59 i everyday

Idag har jag påbörjat min andra semestervecka =) Lämnade Edvin på dagis imorse strax efter 7 sen åkte jag hem och satte på tvättmaskin och plockade undan lite leksaker och fixade.
Sen slog jag mig ner i soffan och efter två timmars tvtittande så orkade jag inte hålla ögonen öppna längre så jag ställde alarmet på mobilen och la mig bekvämt och somnade på 2 sekunder :P Sååå skönt! Jag var riktigt trött...

Kl 16 var jag åter på dagis och skulle infinna mig på picknick på Edvins avdelning. Som den ickesociala person jag är så kände jag mig allmänt bortkommen men som den sociala mamman jag är så va de bara att svälja osäkerheten och vara så utåtriktad som jag bara kan... :S
Eftersom Conny skulle hämta Edvin och jag ska ha en helt jobb och barnfri vecka så kunde jag ju inte åka från dagis innan han kommit... Så strax efter 17 åkte jag mot Th.

Nu har vi precis ätit kyckling och pommes och ska slappa lite i soffan, ha en trevlig kväll alla!!!

Kram!

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-22 11:02:40

Varför lämnar du Edvin på dagis när du själv är hemma och har semester?

Tycker du inte att han tillbringar tillräckligt med tid på dagiset under resten av året då du/ni jobbar??



"Edvin när han blir äldre"...

Edvin - Mamma vad gjorde jag på somrarna när jag va liten?

Mamma Eva - Jo min son. DU va på dagis o JAG va hemma o njöt av att det va sommar.



Trodde man skaffade barn för att ha dom hemma så ofta det går och inte låta dom sitta på ett dagis då man själv är ledig/semester..

Stackars dig som dessutom va tvungen att stanna på dagiset till kl 17.00. Va det jobbigt att umgås med Edvin på din semester?

Social mamma??? joråsåatt..hmm



Kanske bra för honom att komma till sin pappa.

Du verkar ju vara trött på att vara mamma. Tänk på dom som har sina barn 24 timmar om dygnet.

Varför skaffa barn om du bara gnäller o ser fram emot all ledig tid utan barn.

Jo, jag säger då det..suck..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela