mythoughtsinlife

Min son...

Publicerad 2010-07-21 21:53:48 i everyday

"Jag måste bara säga att han är väldigt företagsam för att vara så liten..."

Min lilla guldklimp var ett exemplariskt barn igår, nästan... När jag hämtade honom på dagis hade han ätit bra till lunch, sovit gott osv. När vi kom hem gick han självmant och utan skrik upp på pallen och tvättade händerna. Sen lekte han med sin nya leksak, en självgående fyrhjuling, på köksgolvet när mamma lagade mat.

Citatet kommer från en av fröknarna på dagis.
 
***

Idag har vi varit och badat =) Conny o jag fick t o m i Edvin, han plaskade, lekte med en båt och kastades mellan mamma o pappa. Sen ville han inte gå upp, försökte muta honom med en bulle men inte ens de gick han med på, fast han frös så han skakade och knappt kunde prata...
Det var förövrigt de bullar som jag och Thomas bakade i helgen, mums! Jättegoda =D
Lite bilder från dagen kommer imorgon.

Nu ska jag sova snart, imorgon väntar jobb.

GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela