mythoughtsinlife

Helgmys...

Publicerad 2010-07-18 21:15:40 i everyday

Så har det gått en helg till =)

Edvin kom hem igår så vi åkte till Nynäshamn och köpte glass och lekte på Hoppetossa...



Han växer som ogräs på bara en vecka när han är hos Conny, de händer så mycket just nu, massor av nya ord hela tiden!


Nu kunde jag inte hålla mig längre =P
Har velat köpa denna coola napp o napphållare till Edvin jättelänge!



Han gillade den tror jag ;)


På förmiddagen idag åkte vi till havet och fiskade, såg fiskar hoppa över vattenytan t o m men ingen som va sugen på räka =(



Så här fin blir man av att fiska... *aj aj*


Tre fulla plåtar med STORA ihopjästa bullar =P



Thomas och jag bakade när Edvin va på kalas med pappa =)


Så här blev dom!



Ska provsmakas imorgon till kaffet =D

*****


Jaha, Edvin sover, Thomas o jag ska kolla på Ondskan(går på 4an nu) och äta lite chips och dip...Mums!

Imorgon ska Edvin till dagis och jag ska vara hemma o tvätta o fixa lite.

Godnatt alla, sov så gott!

***


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-26 22:57:03

Gud vad söt han är!

Coool napp med :)



Den där ryggen såg ond ut med..

Uscha :(



Mums med bullar, skicka hit lite!



Miss you!!

Kram!!



Åker till sthlm på onsdag och stannar till lördag morgon, antagligen gröna lund på torsdag eller fredag! Säg till om du/ni har lust och kan ses? 0735937094.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela