mythoughtsinlife

FK...

Publicerad 2010-07-19 11:47:21 i everyday

Försäkringskassan är väl ett väldigt märkligt fenomen...!?!?!

Mitt i sommar o semestrar får man brev om att dom vill ha vissa uppgifter som dom anser att dom inte har...?! Och skickar jag inte in dessa innan ett visst datum så sätter dom min sgi på 0kr!!! Och hur tänker dom då? Nästan alla som har hand om dessa saker och kan utfärda diverse intyg osv är ju på semester!
Och försöker man ringa Försäkringskassan nu så är det inte ens säkert att man hamnar i kö utan måste lägga på och pröva igen... För att?!
Jo dom har semester och är överbelastade! *morr*
Logik att begära saker/uppgifter från människor när dom har det precis som vi, SEMESTERTIDER!!!

Men hur som helst verkar det lösa sig iaf för min del, vet ju andra som sitter i telefonkö och blir tokiga snart, efter att ha försökt ringa ett par dagar utan större framgång så får man bli irriterad(jag alltså =P åt dom som sitter i kö).

Håll tummarna att jag får mina uppgifter i tid =D


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela