mythoughtsinlife

Både helgen och semestern är slut....

Publicerad 2010-07-04 17:59:51 i everyday

Jaha, så va både helgen och semestern till ända =(

Men jag har haft en underbar sista vecka med Edvin, även om veckan började med att han va förkyld o hostade och slutade med att jag är förkyld och sänkt i kroppen... Edvin snorar lite fortfarande men hostan är mycke bättre =)

I helgen har vi grillat, fiskat, träffat massa hundar och tuppar och nya människor, mycket trevligt!

Idag har Edvin hittat på en massa nya småsaker som gör mig som mamma väldigt stolt =D Har en massa fina bilder som jag ska lägga upp imorgon.

Nu väntar vi på att maten i ugnen ska bli klar, fläskpannkaka, och sen blir de sängen för imorgon väntar dagis igen och på tisdag är det jobbdag(ska bli ganska skönt på ett vis).


****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela