mythoughtsinlife

Aquaria pics...

Publicerad 2010-07-01 12:01:59 i everyday

Så fina/farliga med härligt blå färg




Leopardhaj =)




Häftiga fiskar




Kryptunneln runt hajarna va rolig =D




Sjöstjärna vackert djur




Sköna färger, vackra fiskar!




Doris =P




Sällskapet =) Zebbe, Liam och Carro! Tack för en mysig dag!




Muränan Bengt får hjälp att hålla rent av den lilla fisken i hans mun...




Konstig fisk =)




Coola hajen =P




En muräna till, tyckte hon såg ut som ett fult gardintyg :S




Matningsdags...




Mys med mamma <3




Fika =)




Det STORA kakmonstret =D




Det lilla kakmonstret =D




Sliten tröttskrutt med mamma Carro =D




***Grabbarna Grus***




Mys mys mys!!!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-01 22:10:31

Vilka härliga bilder gumman!

Underbart :)

Du, vart bor du/ni?

Puss!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-02 09:14:28

Hade ju velat träffa dig nån gång..

Om vi ska till Sthlm i sommar nån sväng, finns det möjlighet att man får träffa dig då?



Puss!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-03 09:17:36

Ja men om vi bestämmer oss för att åka till Sthlm så hör jag av mig så får vi styra upp något :)



För jag vill verkligen träffa dig med!!!!



Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela