mythoughtsinlife

Snö snö snö....

Publicerad 2010-01-28 13:21:54 i everyday

Och mera snö...
Hur mycket snö ska de komma?? Jag som just hade fått bort den förra periodens snö från min parkeringsplats... :( suck
Nåja ut igen och skotta skotta skotta... För Edvin o jag ska åka och besikta bilen om en stund, hoppas de går like bra som förra året :) *duktig bil*
Skrutten har nu legat i soffan bredvid mig i en o en halv timme o sovit snart?!?! Men de e bra de för då kanske han somnar tidigare ikväll än igår...
Jag har iaf hängt upp tvätt och ska sätta på en maskin till innan vi åker, måste ju ha nåt att ha på mig till jobbet imorgon :P
SOM INTE KLÄMMER PÅ MIN FINA TATUERING!!!!!!!! :D
Hinner inte lägga upp nån bild för sekunden men efter besiktningen då :)

***Bye bye for now***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela