mythoughtsinlife

Matstolsmarodören...

Publicerad 2010-01-18 13:33:55 i everyday

Det är jag... :)
Edvin sitter i lugn o ro och äter köttfärs o ris hemma hos T. Maten tar slut och jag reser mig från bordet för att hämta mer mat åt min hungriga son(alltid hungrig) och lyckas sparka till träbarnstolen modell a la Ikea/gammal hederlig med tårna, inte ens benet el foten, och ena benet flyger iväg med ett brak... Jag börjar garva och står dubbelvikt bakom E som börjar gråta när T kommer in i köket och frågar vad som händer!?
Så går de när man bjuder klumpfot på mat, tänk på de nästa gång vi ses mina vänner, inga trästolar framför mina fötter!

T skrattade också som tur va, och tur för mig att jag har en extra stol som jag får ta hit ;)

Nu åker vi o storshoppar på Ica MAXI :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela