mythoughtsinlife

Lördagsfix...

Publicerad 2010-01-30 19:33:25 i everyday

Jaha då landade jag i soffan igen :P

När lillkillen äntligen somnade vid 14:30 så passade jag på att diska, känns så skönt när man städat och fixat massor, och nu är köket jättefint också! Kom just på att jag gjorde te för en halvtimme sen som står kvar i köket, som tur va i en termosmugg :)

Edvin och jag målade lite förut, han e så söt, även om han gör annat så dansar han så fort de kommer musik från tvn el radion, ser helskön ut!

Nu läker tatueringen för fullt, kliar lite och det lossnar svarta flagor... Precis som de ska vara sa min pojkvän ;)

Nu ska vi göra oss iordning för John Blund...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela