mythoughtsinlife

Fredagskväll...

Publicerad 2010-01-29 22:26:03 i everyday

Jaha, då va de fredag igen, kom hem strax efter 21. Blev en lång dag, men med tanke på hur dagen utvecklats så är det en bra fredag :)
Har pecis ätit massa chips och dipp, börjar bli en återkommande event :P
Imorse när T hämtade Edvin så passade jag på att hämta upp den nya dammsugaren från bilen, provkörning imorgon, schysst lördags nöje :D
Inget bra går det på tvn heller, just nu står Mumien - Återkomsten på i bakrunden, har ju sett den så...
Det är väldigt kallt i min lght, lika bra att krypa ner under täcket snart och nanna kudden, där är det varmt iaf.
Va faktiskt på "bolaget" på lunchen, köpte en box vin, håller sig bättre när man inte dricker varken så mycket eller så ofta ;) Så är det att vara småbarnsförälder... UNDERBART med andra ord, mkt kärlek, lite sömn, massa skoj och lite gråt då o då...
För andra gången på ca en månad stod polisen åter utanför grannhuset när jag kom hem. Ingen aning vad dom pysslar med, med tanke på att dom tog med sig en snorunge på ca 12 år sist, märkligt är vad det är.
De va allt för ikväll mina damer o herrar, schlaft gut!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela