mythoughtsinlife

Förmiddagen...

Publicerad 2010-01-30 12:42:25 i everyday

Idag sov Edvin till halv 8 ungefär, jag va trött när han vakna men de va helt ok :)

Sen frukost, som bestod av pastejsmörgås, kokt ägg och yoghurt till oss båda, så har jag fixat i Edvins rum. Jag har bäddat hans nya säng(tänkte han skulle sova i sitt rum inatt), satt upp en lampa ovanför sängen, plockat ner lektältet, slängt ut byrån i hallen, ställt bokhyllan som va i hallen i köket istället och dammsugit hela lghten med min nya fina dammsugare :) Underbart!! Behövde inte flytta runt sladden 7 ggr för att nå överallt...

Nu e de snart dags för lunch...



Visst är den fin min orange dammsugare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela