mythoughtsinlife

Dagen...

Publicerad 2010-01-18 23:02:21 i everyday

Har haft en skön dag bland pulkaåkande barn, en omkullfallande mamma i pulkabacken (roade ju nån iaf), söndersparkade barnstolar, lattedrickande mammor, provtagning på vårdcentralen, vägning o mätning av lille E (som följdes av en nappjakt, fast mamman ifråga(JAG) hade nappen väl gömd i ena jackfickan hela tiden, duktiga 17 månaders killar i mataffären som resulterade i en lättsövd kille när vi äntligen kom hem efter dagens alla aktiviteter samt ett mycket välfyllt kylskåp...

Ledig imorgon också, så skönt. Ska iväg med t och barnen och ge dom dos2 av Influensavaccinet, om de nu gör nån skillnad... Nåja ja, sova sova säng säng säng...

Sov gott! :) (de ska jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela