mythoughtsinlife

Dagen som inte blev något vettigt av...

Publicerad 2010-01-19 22:20:52 i everyday

Jaha ja, dagen har gått och inte har jag gjort nåt vettigt, jo förresten jag har varit på Bvc med Edvin så han har fått andra sprutan med grisvaccin, han sa gav inte ifrån sig ett ljud när de stack honom, mammas duktiga lilla kille :)

Är ganskka frustrerande att inte ha nån ork, kroppen o knoppen är helt slut nuförtiden... Men så länge de funkar att gosa och mysa med skrutten och jobba så får de gå.
Hoppas dock de blir bättre snart :(

Nu ska de sovas strax, godnatt alla glada!

Kommentarer

Postat av: jella

Publicerad 2010-01-19 23:24:38

God natt vännen!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-01-20 09:56:53

Låter inge vidare men hoppas att du blir bättre snart :) Det verkar som du är lycklig iaf, om jag läser längre ner :) Nyfiken!!



PUss å saknar dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela