mythoughtsinlife

Prommis...

Publicerad 2010-02-05 15:11:27 i everyday

Har precis kommit tillbaka från en rask promenad i ljuset (och snömodd), så skönt att röra på sig. Är ju faktiskt ganska jobbigt att gå nu när de ligger snö osv... Underbart var det ialla fall =)

Pratade med min kära syster halva vägen och min kära vän Angelica andra halvan :P

Syrran och barnen kommer på besök om några veckor och det är tydligen det stora samtalsämnet som tjatar  hål i syrrans huvud just nu, mosters söta "skitungar" :D Längtar också tills ni kommer...

Och Angelica skulle bege sig till jobbet om en liten stund, så vi bara uppdaterade oss och snackade tjejsnack som vanligt ;) Miss u baby... Måste ses snart!

Nu väntar disken och duschen =)

Kommentarer

Postat av: jella

Publicerad 2010-02-06 00:57:56

Saknar dig oxå vännen!! Får ju inte gå så här länge mellan gångerna vi ses.. Känns som att det skulle kunna va min tur att komma upp till dig nu =)

Vi får styra upp det snart..



Puss på're

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela