mythoughtsinlife

Life...

Publicerad 2010-02-25 18:53:09 i everyday

Life is like a rollercoaster... Fun... Scary... Up... Down... Laugh... Tears... Joyfull... Unexpected...



Med de klargjort kan man sammanfatta de hela med följande...


Edvin skänker mig en enorm glädje, kärlek och lust att leva. Han ger mig så mycket skratt, han är underbar. Att bara sitta och iakta honom när han leker, pratar och dansar är det finaste som finns...


En av få saker jag är stolt över i mitt liv. Han är mitt allt och många omkring mig tycker han e en fin liten kille.


Så de som inte vill ha honom i sitt liv har inget i mitt att göra.



Jag sa till Edvin idag att jag ska göra så gott jag kan för att vi ska få de bra, men jag kan inte lova hur bra, bara att jag aldrig ger upp sökandet efter lycka...




Här kommer lite sköna bilder som jag komponerat idag =)

















Jag tycker dom är fina iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela