mythoughtsinlife

Godkväll...

Publicerad 2010-02-01 21:24:41 i everyday

Edvin sover i sin säng i sitt rum för tredje natten...

Första natten gick super, natten som var gick inte alls(slutade med att jag sov bredvid honom som sagt) så vi får se vad som händer inatt... Spännande =)

Men det är väl så här innan "dom" vänjer sig och ett par år framöver om man har "otur" =P

Jag har intagit ett glas vin, mycket gott! (Tack mamma =) ) Vitt såklart, rött funkar ett glas till mat men som "sällskapsvin" blir de vitt...

Ska lägga mig och läsa lite, va ju ett tag sen man kunde göra de, får passa på...

***Sov gott och dröm söta drömmar***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela