mythoughtsinlife

Dagis...

Publicerad 2010-02-04 15:36:13 i everyday

Jaha, då va de så gott som klart då. Edvin har fått dagisplats fr o m 15feb, snabba puckar...
Jag är redan lite nervös men det kommer nog gå bra hoppas jag =)
Så nästa vecka ska vi åka dit och träffa fröknar osv, spännande!

Den kursen jag ville läsa är det för sent att ansöka till... suck :(
Men jag hoppar på nästa race... För jag vill verkligen läsa den.

Ska se lite hur jobbmarknaden ser ut för den typen av jobb, om de nu finns nåt. Vill läsa kursen oavsett om jag ska jobba med det el ej, bra hobby :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela