mythoughtsinlife

Barnledig...

Publicerad 2010-02-04 13:56:15 i everyday

Sitter framför datorn hemma hos A, jag är ledig idag, från både jobb och Edvin. De va välbehövligt, har sovit dåligt och började känna mig sjuk så idag sov jag till 10:30 ca. Blev väckt av ett sms...

Edvin är hos T och barnen, han har det så bra där, alla älskar honom och han vill ju inte åka därifrån när man ska hämta honom så han ser nog dom som familj... =)

Jag ska iaf samla nya krafter och njuta av att bara vara Eva några dagar, man måste de, då blir man en bättre förälder tror jag...

Nä! Nu börja de snöa igen, allvarligt det räcker nu, min rygg orkar inte skotta mer...

Nu ska jag kolla närmare på distansutbildningarna jag hittade häromdagen =D

 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-02-09 21:28:04

åh gumman, lite ledigt behöver både föräldrar och barn kan jag lova :)

vad är de för nåt du ska läsa då?

nyfiken!

puss, miss u!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela