mythoughtsinlife

Baconpastasås med touch...

Publicerad 2010-02-01 18:19:07 i everyday

Nu har jag provat nåt nytt =)

Bacon, röd paprika, körsbärstomater och äpple!?
Väldigt gott blev de iaf =D men Edvin ville helst äta råa grönsaker innan maten och bara pasta med sås på när de va klart, mammas lilla fjant :P

Idag har jag och Edvin varit hos T, hämtade F på dagis och lekte en stund, kul =)

Sen hem och lagat mat, diskat och tvättat.. Känns bra.

Dagen har varit lång, gick upp vid 6:30 ca, vilket kändes ganska jobbigt efter att ha delat Edvins 90cm säng med honom sen kl ett inatt ca, kallt och trångt tyckte jag. Edvin låg utan täcke, varmfisen, och skrek med jämna mellanrum... Ingen bra natt med andra ord =(

Med med tanke på de har humöret varit mkt bra hos oss båda! Nu sitter Edvin i soffan bredvid mig och är ungefär lika trött redan som han brukar vara om 1 1/2 timme... Tidig kväll för hans del tror jag...

Nu ska jag hänga tvätten så jag har nåt att ha på mig på jobbet imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela