mythoughtsinlife

Wii...

Publicerad 2010-08-15 12:10:50 i everyday

Blev inget Wii igår kväll, blev så sent efter allt trädgårdsarbete. Edvin somnade iaf som en liten gris på 2 min =) alltid trevligt, måste ju erkänna att på sista tiden så sover han väldigt bra. Med undantag för inatt då han inte gav sig, efter en timme med 'mamma' och 'komma' så gav jag upp och hämtade honom till vår säng. Sen fick han för sig att han sulle sova på mamma, VÄLDIGT mysigt men fy va obekvämt =S
Nu öser regnet ner här =( så vi roar oss med Wii istället. Ska nog baka lite bröd sen =)

Jag har träningsvärk sen igår, lite överallt, Me Like! Härligt!

Ska fixa de sista med tvätt och packning inför imorgon också, semester a la road trip in sweden, here we come!

****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela