mythoughtsinlife

Värmland...o s v...

Publicerad 2010-08-17 22:11:58 i everyday

Igår åkte jag och Thomas till Munkfors till syster, tur jag hittar så bra... Tanken var att mamma och hennes sambo skulle kommit till syrran för att snacka lite skit och så men istället hamnade vi hos mamma och överraskade =P Så dom slapp åka till syster, tänk så knasigt det kan gå... =D

Väl hemma hos syrran va de iaf fullt ös, tre döttrar, en son och en kompis =)
Fullt ös och fullt hus, men de e kul, då blir de aldrig en tråkig stund.
Jag inspekterade utbygget också, de va kul att se, barnen har flyttat in i sina rum och badrummet börjar ta form. Sist så va de bara en gjuten grund och lite reglar typ.

När syrran kom hem från jobbet grillades det kyckling och majskolvar, mums! Jag och Erica åt två var =P
Detta serverades med potatissallad och grönsallad, gott i magen! Fick smaka lite nya cider av syster, mums!
Senare på kvällen spelade vi Wii, eller snarare Thomas och barnen, jag tyckte mig inte ha den rätta balansen efter några cider, alkoläsk och en mycket god mjölkdrink =) Tack syster!
(Men du läser ju aldrig här, PIK! (= )

Vid 09:30 idag åkte syster till jobbet och vi drog igång MarioKart med ungarna =) De e såå kul!

Efter lunch...vid 13-14 eller nåt tackade vi för oss och drog vidare upp genom landet. kursen sattes mot Färnäs och underbara familjen Andersson!
Har saknat er såå och nu gör jag de igen =( Men men, vi fick en mysig pratstund, och en mer än välbehövlig kopp kaffe =) Tax tax!

Efter detta lilla men ack såå trevliga stopp åkte vi vidare upp genom skog, skog, skog och hamnade i Sveg. Vi bokade en stuga här innan vi åkte hemifrån, en natt och sen bär de av igen, mot Stugun utanför Östersund.

*****

Dagens tanke

"Så nära men ändå så lång ifrån"



*****

Med dessa ord säger jag godnatt från Sveg och på återseende med lite bilder imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela