mythoughtsinlife

Trädgårdsfix...

Publicerad 2010-08-14 17:10:07 i everyday

Idag har Edvin pottränats lite igen... Går ju dock inte sådär super dessvärre =( Men men de kommer väl...
avi har ialla fall klippt gräsmattan(mest Thomas), jag har tvättat en massa, vi har burit undan massa grenar som vi rensade ur igår och nu ska vi grilla revbensspjäll =D Jag är SÅ hungrig!
Ikväll blir de lite Wii Fit tror jag och en rulle =)
I skrivande stund sitter Edvin och försöker bajsa på pottan, en Babybjörn pottstol original =P Ihop med en bil såklart =) annars kan man ju inte bajsa, men åh andra sidan verkar man inte kunna det ändå...hmm inte lätt att försöka lära sig bajsa på pottan istället för i blöjan...
Någon som har nåt bra tips?? Eller ska man bara vänta in dom...?
Nä nu ska jag dra igång fritösen så vi får Pompa till maten =)

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela