mythoughtsinlife

Semester igen...

Publicerad 2010-08-11 20:51:54 i everyday

Haft en lång dag på jobbet, ganska mycket att fixa och göra, men bra folk att jobba med =) Kom inte iväg förrens 19:35 så jag höll på att somna i bilen på vägen hem, supertrött... Fick ett sms av Thomas när jag satt i bilen där det stod en sak, ett enda ord "Tyst!"
Oj tänkte jag försöker han natta Edvin, spännande, är han trött så borde de gå men jag vill inte ta ut nåt i förskott (men hoppas)....
Jag smyger in, Thomas står i köket o sköljer ur en nappflaska?! Så jag frågar om E sover, Ja säger T och han har fått välling!
Åh, underbara karl! tänkte jag...
Sen säger han "Maten står på spisen, bara att värma" och tvätten är vikt, fönstrena målade, huset dammsuget osv.
Kan man bli annat än helt... hittar inga ord som passar! Jag ÄLSKAR denna man så de känns i hela kroppen!

Och nej jag har inte glömt min sons UNDERBARA far, Conny, som ställer upp i vått och torrt! Med både bilfix, dagishämtning och en massa annat, TACK! =)

Nu ska jag slappa i soffan framför "Vem vet mest"

//Lycklig tjej

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-08-11 23:44:00

Åå va härligt att höra vännen!! Hoppas han är mannen med stort M!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela