mythoughtsinlife

Road trip ahead of us...

Publicerad 2010-08-15 22:44:40 i everyday

Idag när regnet gav sig vid 14 så fortsatte Thomas med gruset, Edvin och jag fixade med lite inne innan vi gick ut och hjälpte till att kratta grus. Edvin hjälpte till med att vara ivägen när vi krattade, heja på när Thomas skottade grus och med att njuta av att åka fyrhjuling och skutta med på släpet =)

Sen åkte vi till Sickla för att byta skorna jag beställde på nätet åt mig o Edvin, för små för mig och för stora för Edvin(de går bra för mig =P ) Bytte till Edvin, de ena paret iaf de andra skulle komma in i veckan el så. Men mina skor blev ett par stövlar istället och det var ju inte meningen... Men jag blev liksom kär direkt när jag såg dom och dom va mysiga på =D

Nu har jag plockat ihop nästan allt till Edvin för imorgon, då gäller dagis och sen pappa en vecka. Kommer bli tomt, men åh andra sidan så är vi On the road fr o m imorgon tills på lördag el nåt och sen e de väl hem och tvätta inför en ny jobbvecka efter de så de kommer nog gå fort.

Jag älskar att göra listor, nästan lite pinsamt, men då glömmer man sällan... Så jag har inte packat mitt men gjort en lista på de jag ska ha med mig =) Då går de smidigt att packa imorgon bitti...

Vi måste åka härifrån vid 7, sen förbi hemma i St Vika och hämtade en del saker(som självklart står på listan) och sen bär de av mot Värmland i steg 1 =)

Höres, puss o kram!

Sov gott!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela