mythoughtsinlife

Potträning...

Publicerad 2010-08-14 22:13:27 i everyday

Edvin kissade ordentligt på pottan förut =)

Och sen på golvet i badrummet igen... =P Men då tyckte han iaf att de va äckligt, så det är framsteg.

Efter en underbart god middag så hämtade vi ett släp hos grannen och åkte till en annan granne och hämtade grus. Thomas och jag skyfflade och krattade grus hela kvällen, och Edvin tyckte de va kul att åka fyrhjuling och ibland på släpet, på gruset =)

Alla är nyduschade, de formligen rann av mig, kunde nästan vrida ur mitt linne... Men de va skönt, kändes som ett träningspass! Och de va ju inte igår, jag passade även på att jogga lite istället för att åka med när vi körde från grannen, skönt!

Nu ska jag hänga tvätt nr 3 för idag, härligt med nytvättat, sen ska vi sova.

GODNATT ALLA!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-08-15 09:25:47

hej gumman!

ja ibland önskar man att det fanns någon där.. men det är ju inte alltid så lätt, speciellt inte då man bor så långt ifrån varann :(

men som sagt var, nu är skiten borta för denna gång.. man ska väl vara "frisk" i 5 år innan det har gett sig helt tydligen? så vi får hålla tummarna och hoppas! men det borde vara lugnt..

jaha så du kommer i veckan? låter underbart det :)

då ses vi på tisdag då? ROLIGT!!

puss å krams!! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela