mythoughtsinlife

Östersund...Stugun...

Publicerad 2010-08-18 20:54:59 i everyday

Ligger på golvet i ett hus i Stugun och bloggar =)

Har varit i Östersund och köpt nya gympaskor, Puma skor på REA!!!! Me like <3 Mina Goodyear Adidas har tjänat mig väl i fem år, funkat bra som vinterskor, sommarskor och lite träning...Men dom pallade inte två dagars grusskottning, så nu får dom gå i pension =( Kommer sakna...

Vi tog en fika på ett cafe i Östersund, Thomas åt kulglass i våffla och jag tog en latte och en kula glass i bägare. Men vilken kula sen!!! Kolaglass med kolagojs i! Så j-vla gott! Jag har nog aldrig njutit så av glass i hela mitt liv... (Är ju faktiskt ingen glassmänniska i vanliga fall)

Nu är vi dock i Stugun hos Thomas kompis Thomas och har ätit middag, grillad fläskfile med potatissallad, ovanligt?! =P Trevligt är det iaf =)

Ikväll blir de en film och snacka skit och kanske en alkoläsk eller två... Semester juh!

Inga bilder idag heller men imorgon ska vi ut på äventyr och då kommer det garanterat bilder =D Längtar!

Slut för idag, tack för idag!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela