mythoughtsinlife

Kolmården...

Publicerad 2010-08-08 23:16:34 i everyday



Nästan lite regn i luften =( Men vi är spända och förväntansfulla =)





Edvin springer runt i Bamseland





Morgan gillade Bamseland





Nina skuttar fram =)





Nina Edvin o Morgan





Mammas stora kille skulle promt stå på staketet som dom andra barnen =P





Och titta på Vicenterna





Bocken Bruse???





Edvin klappade denna söta lilla bebis senare iaf =)





Även om inte mamma lyckades fånga ögonblicket på bild =P





Lunch i form av Pastasallad med kyckling, hemlagad, mums!





Och bara ett par meter bort stod Noshörningarna =)





Törstig Gorilla, fanns en supersöt bebis också men han va så snabb....





Vi tog bussen genom Safariparken...





Och Edvin sov 98% av turen... Men de va välbehövligt kan jag lova ;)





En väldigt ung Giraff, mycket fina djur!





Dom där hornen är inte att leka med!





Alla barn uppskattade Edvins favorit =D





En Jeep man kunde köra lite!





Finaste Tigern





Uppställning!





De är KUL att åka kana!





Och gunga på en Delfin =)



Och sen finns det ju en hel drös till med foton men jag tror det får vara bra så här. Säger bara en sak, man behöver definitivt två dagar för att se allt, åtminstone med barn. Vi bodde för övrigt en natt på hotell, mys!

Nu ska jag sova, jobb imorgon igen!! =)

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela