mythoughtsinlife

Godkväll...

Publicerad 2010-08-26 20:38:16 i everyday

Har haft fullt upp med både barn och jobb hela den här veckan, vilket är trevligt =) Men det är dock förklaringen till varför de inte kommit några fler bilder från "Roadtripen" men de kommer jag lovar.

Letar med ljus och lyckta efter en ny(are) bil, har fixat finansiering, hade hittat en superfin bil till bra peng...gissa vad?! Den va SÅLD =(

Sen håller jag på med ett hemligt projekt, och de går framåt iaf =) Nyfikna?? =P

Sinom tid sinom tid...

Nu ska jag kolla om det har kommit in några nya bilannonser, håll tummarna!

Sen vill jag säga: KRYA PÅ SIG ZAHIA!!! Puss o Kram gumman! *tänker på dig*


*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela