mythoughtsinlife

Flipperspel...

Publicerad 2010-08-15 23:17:56 i everyday

Måste bara berätta...

Två bålgetingar har fått "spel" i vardagsrummet och använder takfläckten som karusell =P I skrivande stund när de andra två lugnat ner sig kommer en tredje in genom fönstret och han har ju inte sett hur de har gått för hans vänner som nu är måttligt groggy så han gör samma sak som dom... In i fläckten, ta ett varv och rakt in i väggen, takfläckten igen och sen in under lampskärmen... Fram och tillbaka, ganska roliga att titta på faktiskt, men de va inte lika kul när dom "dök" ner emot oss i soffan, men dom sägs vara snälla...
Vi brukar ha en i sovrummet som vi har döpt till Gösta, vi är inte galna, och det hörs u liksom när han kommer... Vårt lilla reaplan =) Och nu har vi haft tre reaplan i vardagsrummet samtidigt, Ha ha!

Vi kommer nog sova gott inatt, här kommer några bilder, inte så bra dock, lite läskigt att stå så nära och försöka ta kort...






Nu SKA jag sova =)

Under förhandsgranskningen börjar en FJÄRDE bålgeting studsa mot fönstret "Jag vill också in" Dom är inte kloka, tur att min kära mor inte är här...

Godnatt från Bålgetingföreningen i VH..... ;)

Kommentarer

Postat av: T

Publicerad 2011-07-22 23:17:01

Ville bara informera om att, They are back!

ASG

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela