mythoughtsinlife

Fiska fisk...

Publicerad 2010-08-20 11:01:45 i everyday

Igår stod fiska på agendan, hoppas jag kan lägga upp bilderna nu...

Vi började med att gräva mask...






Sen åkte vi till Hornsjön där vi hyrde båt...



Thomas o Thomas på väg för att hämta upp mig och fiskegrejorna vid stranden =)



Spända av förväntan...



Ingen fisk före lunch =(



Eldmästaren...



Skapade "fantastisk perfekt glöd" =)



 De vankas mat, hungrig!



Paprika, lök, lövbit och creme fraiche och massa goda kryddor =)



Thomas A visar oss hur man lagar mat över öppen eld...



Min Thomas gör så gott han kan =P



Resultatet...



SÅÅ GOTT! (i pitabröd)



Dagens första fångst =D



En fin liten Öring på ca 450g



Sen va de min tur *stolt*



Den här lilla godingen låg på ca 600g, STORfiskaren*ler*



Thomas A blev utan fisk men var glad o nöjd ändå...



Här med Thomas fisk nr2 på ca 450g =)



Min andra, vår tredje Öring...



Fick en kyss... =D



Nu är vi på väg ut genom dörren igen för att fiska, i Landösjön denna gång så fortsättning från igår och uppdatering från idag kommer ikväll =D


Puss på er Öringar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela