mythoughtsinlife

Dagen som varit...

Publicerad 2010-08-13 18:59:35 i everyday

Idag har Edvin, jag och Thomas varit i Nynäshamn och tittat på lite båtar, tagit en liten prommis i hamnen helt enkelt =) Sen tog vi en glass och kanelbulle på ett mysigt litet fik ute i solen. Vi passade på att mata lite småfåglar med resterna från strutarna, t o m Edvin höll en bit i handen som fågeln tog =P
Sen åkte vi hem och skyfflade lite grus på uppfarten, plogade grus med fyrhjulingen och Edvin o jag tog såklart en liten tur också =D
På rökeriet i hamnen köpte vi en hel rökt sik, jag har aldrig smakat det förut tror jag, men fy tusan va gott de va!
Med lite kokt potatis, mums! Edvin åt när vi delade upp fisken men inte när vi skulle äta...

Igår rensade vi ut diverse trädskott (a la 2 meter) ur både rododendron, plommonträd, syren etc... Så nu e de fint och lite soligare på tomten.

Idag har varit en mycket mysig och bra dag, de enda negativa är väl att min högertumme är svullen :S
Igår när vi rensade ogräs hade jag handen ivägen och där kom en hacka från Thomas, aj tyckte jag men så ont gjorde de ju inte...
Imorse/inatt va jag uppe och kissade när jag insåg att tummen kändes konstig, jag kunde knappt röra den, än mindre böja den... Lite blå o svullen...
Nu känns de bättre men den är inte så böjbar =(

Nu ska jag natta min son snart, höres!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela