mythoughtsinlife

Hyllning till blocket...

Publicerad 2010-04-28 00:05:30 i everyday

Ja ha, det finns massor med bärbara till salu men jag lyckades sälja min =) yes hoppas bara allt går som de ska så han verkligen köper den, skönt med lite pengar... Med betoning på lite men dom är ju inte värda så mkt.

Nu ska jag kolla om jag har fler saker som går att sälja som bara ligger o skräpar ;)

Fortfarande illamående och yr i knoppen men de blir nog bättre hoppas jag...

Dags att rota lite efter gamla bilder, kanske hittar nåt mys att lägga upp... Håll utkik! =D

Kommentarer

Postat av: jella

Publicerad 2010-04-28 17:56:15

Jag har två fina mysbilder på dig.. En från när du var gravid å ligger i soffan;) och en från i somras när du va här;) Fast den från när du var gravid vet jag inte vart den är, har väl sparat den på nån skiva.. Men jag vet inte om du vill att jag lägger ut dom;) Haha vet du vilka jag menar?? Puss på dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela