mythoughtsinlife

Nybadad liten E

Publicerad 2009-09-30 10:47:43 i everyday



Direkt efter frukost åkte E ner i badet och han blir alltid lika lycklig av att få plaska ner mamma :p


Nu har jag snart sytt klart E's fleeceväst, börjar tröttna lite nu, men e bara några få sömmar kvar sen kommer den mannekängas här så ni får se resultatet... Döm inte för hårt bara, den är gjord utan mönster och utan några som helst kunskaper om vad som bör sättas ihop först för att det ska bli bra på slutet.
Så de säger sig väl självt varför de sista sömmarna dröjt.....

I eftermiddag sen ska vi nog ut och gå en sväng med T och barnen annars tar E och jag en tur :) måste även försöka mig på att fixa till bloggen lite bättre, lite design vill jag ju ha ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-30 17:05:45

Vilken charmknutte!!

Puss!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela