mythoughtsinlife

Måndagkväll...

Publicerad 2009-09-28 22:14:09 i everyday

Vanligtvis e ju inte måndagar så roliga, hela veckan framför sig... Men min måndag har varit bra, en trevlig morgon hos T, bra dag på jobbet, lagom mycke kunder :) Lite mys med E hanns det med också innan han stupade, sover sött! Och snart e de läggdags även för mig, kanske lyckas hålla mig till innan 23 om jag har tur :p

Och Lisa: T är en mycket god tjejkompis :) Saknar dig också gumman!!

Och Jella: Tack behövde höra de, puss vännen!!

Och alla andra: Sov sött och dröm inte rött!

GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-30 10:01:27

Jaha jag trodde ju att det var nån hemlig kärlek :) Ha ha!! Saknar dig massor gumman.. och sätt in många bilder här nu :) Nyfiken! Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela