mythoughtsinlife

LADIES NIGHT!!!

Publicerad 2009-09-27 23:19:46 i everyday

Igår tog jag och T pendeln in till Sthlm Södra och åt på en mycket god indisk restaurang "Ellora", kan jag rekomendera, såå gott!



Middagen börjades med ett
litet, men mycket gott, salladstorn och en STOR stark




Huvudrätten bestod i mitt fall av
Chicken Tikka Sizlar och ett Nan bröd
Riktigt häftigt med den fina/avancerade mosaickonsten på borden :)




Jag blev faschinerad av detta konstverk på väggen i restaurangen...




Denna smarrigt fruktiga drink avnjöt jag på Broder Tuck
och T drack en Irish Coffee :p




Det var över 10 000 tjejer och kvinnor inne på Globen som dreglade
över och skrek efter Andreas Johnsson, Martin Stenmark, Micke Tornving och sist men
inte
minst, utan STÖRST, Magnus Samuelsson!!!!!!
Som är min personliga favorit, fick lite ont i halsen när klev på scenen...

Jag och T är mycket nöjda med kvällen :)

Det va SKITKUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss o kram till världens bästa T som tog mig med!




Kommentarer

Postat av: chriszy

Publicerad 2009-09-28 22:03:13

jag vill med se magnus samuelsson :( lyckost er.



Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela