mythoughtsinlife

Krokofanten...

Publicerad 2009-09-19 22:58:20 i everyday



Så här såg mitt kvällssnacks ut, denna underbart goda krispiga, söta, chokladiga sak är enligt mig oemotståndlig!!

Under kvällen har det grillats färsk majskolv, zuccini, baconinlindad fläskfilé och potatis, mumsfilibaba! Jag är mätt och nöjd med kvällen :)

Dessutom känner jag mig bättre i nosen, dock kan jag fortfarande inte prata mer än 2 meningar utan att hosta så det river i hela bröstet :o Så många glada miner "jag skriver istället för att snacka hål i huvudet på folk"

stjärnklarahimmel du vackra

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela