mythoughtsinlife

Jippi Trött...

Publicerad 2009-09-20 22:24:00 i everyday

Godkväll
Har nyss satt mig i soffan två sekunder, första gången idag som jag suttit stilla förutom i bilen. På tal om bilen, inatt kl 5 åker tre galna roliga söta tjejer ut på äventyr!
54 mil ner shoppa och sen 54 mil hem igen...
GALET är rätt ord(bra sagt T)
men oh så väldigt kul!!!!!

Måste säga att Tess blogg är så fin nu *avis* :P

Ska fjäska lite för C imorgon och se om hon kan göra nåt vackert med min el ännu bättre lära mig hur :)

Nu kallar tvätten, sen duschen och sängen så man orkar upp imorgon/inatt...

Sov gott och länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela