mythoughtsinlife

J-vla skit...

Publicerad 2009-09-23 14:06:58 i everyday

I förrgår när jag, T och C va på Gekås bloggade jag från mobilen, eller försökte ialla fall... Dom inläggen ligger väl nånstans i luften och svävar omkring för dom är uppenbarligen inte här, där dom ska vara!!
Nåja, igår kväll efter jobbet somnade jag direkt efter att jag lagt ner E. Nu e de jobb igen och ikväll när jag kommer hem ska det bloggas :)

Puss o kram!

Om någon vill hjälpa mig att tala om hur man mobilbloggar så e de mer än välkommet ;)

Slog sig och somnade sen i mammas knä, precis när vi ska iväg... Oj blod på nappen...

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-09-23 20:13:51

Åh ÄNTLIGEN!!

Nu blev jag glad :)

Hihi..

Puss å krams gumman!!

Saknar er!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela