mythoughtsinlife

Host host...

Publicerad 2009-09-18 20:35:30 i everyday

Blev inget sova el vila för den delen, fastnade här bland annat. Har ätit lite, pitabröd med grillad kyckling, mums!

Sitter o tittar på Idol, JAG!? Har ratat och undvikit denna serie sen första säsong, och nu... Vad hände? Jo igår kväll fanns det bara skit på tvn och då fastnade jag på TV4 och Idol 2009. Så nu vet vi vad jag gör när det är Idol och lillen sover sött(ikväll hos sin pappa)...

Just de, jag har en liten son på snart 13 mån, en underbar liten kille som fyller mitt liv med mening med sina stapplande men mycket tappra o stolta försök att lära sig gå, HEJA!

Godkväll o Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela