mythoughtsinlife

GEKÅS!!!!

Publicerad 2009-09-23 22:31:18 i everyday

Godkväll på er alla där ute!

Resan till Gekås va helt klart det roligaste jag gjort på länge...
Vi skrattade nästan hela tiden på vägen ner pga alla dumma, sjuka, knasiga och blondinaktiga kommentarer som jag tänkte dela med mig av. Med risk för att det inte alls låter roligt på print... :)

Resan startade kl 04.50 måndag morgon då jag gick ut till min bil för att åka till T och C. Med latten i högsta hugg och en ryggsäck full med mat bar det av.
Det första som händer när jag ska smsa T ocg säga att jag e på g är att trötta fumliga jag tappar telefonen under framstolen i bilen, och den försvinner.... Tur man har 2. Hittade den dock hos T :)



Sitter i bilen och betar av de ca 50 milen vi har framför oss och inser med ett leende på både in och utsidan att jag vet utan tvekan varför vi åker utan karlar...
Vi pratar hela tiden, avbryter varandra, pratar i munnen på varann och gnabbas och skrattar hysteriskt!
Riktigt tjejsnack med andra ord. Underbart!



Dagens hungrigaste
E



Dagens kommentar nr 1
"Jag kan vara din miniräknare om du trycker på mina knappar"
Följdes av ett asgarv av en mycket trött
E



Dagens kommentar nr 2
"De där va ju inte lite kissnödigt"
Det var en extremt kissnödig T som uttalade sig på detta vis



Minnenas alé
Grimetonmasterna
E



Dagens kommentar nr 3
"Kör lite fortare så behöver vi inte gå på tivoli nästa år"
Stackars C va åksjuk



Dagens kommentar nr 4
"Vad är det där orange sträcket?"
C läser karta...



På vägen hem, trötta men glada
En älg!!
Utbrister T



Kul grej
T kör, sträcker på sig och kommer åt tutan, av misstag...
T garvar



Dagens kommentar nr 5
"Aj, jag kan ju få motorstopp när du skriker så"
Sa T och pekade på huvudet...



"TID FÖR REFLEKTION OCH EFTERTANKE, BRA FÖR HJÄRTA OCH SJÄL"
E tanke om att åka b












Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela