mythoughtsinlife

Fortsättning GEKÅS

Publicerad 2009-09-23 22:55:41 i everyday



"Riktig korv smakar mer"
Ingen kommentar sa E



Dagens kupp
"Planerad in i minsta detalj, förövaren va snäll och lät offret ta en extra tugga av offer nr2 innan hon slog till. Förövaren smyger fram lugnt och försiktigt med handen och tar metodiskt offer nr2 ur handen på offer nr1 och säger tack, stoppar in offfer nr2 i munnen och skrattar högt. Varpå offer nr1 säger 'Ja de va gott va, jag hade sett fram emot den sista biten' Förövaren säger 'Ja den va god' med munnen full..."
Förövare E, offer nr1 T och offer nr2 en baddare från Bräckboden...



Dagens Olympiska spel
"Idrottskvinnan som hoppade 2 meter i sidled av att en okänd man kom ut från herrtoan och sen viker sig dubbel av skratt"
T som nästan kissade på sig i samma veva





Kl 01 ca tog resan slut och jag bytte passagerarsätet till förarsätet och åkte mot sängen. Det tar 7 min att åka från T och hem, på den biten hann jag se 2 rådjur och en grävling(ja levande)!

SLUT FRÅN GEKÅS








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela