mythoughtsinlife

Första da'n på bloggen

Publicerad 2009-09-18 17:19:59 i everyday

Finns det nån bättre start på en blogg än en fredag eftermiddag hemma i soffan totalt sänkt av förkylningens underbara inverkan...???

Jag tyckte ialla fall att de va en lysande idé istället för att tycka synd om sig själv o mumsa onyttig men mycket god mat "by my choice" hela eftermiddagen i soffan.
Det känns som jag har svalt ett rivjärn ungefär och nosen rinner som ett vattenfall, men jag är vid gott mod.

Ska vila en stund, kanske sluta ögonen och drömma lite...

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2009-09-18 18:34:12

Åå va roligt att du skaffat en blogg oxå=)

Krya på dig vännen!! Puss å kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela