mythoughtsinlife

Dagens kommentar...

Publicerad 2009-09-20 23:51:17 i everyday

Jag pratade precis med min kära mor i telefon, hon sitter o kollar på nyheterna där dom visar bilder från SM i Amerikansk Fotboll. Jag lyssnar också genom telefonen, plötsligt utbrister mamma
"Va fan han springer och håller i bollen..."
Jag är dock så trött att jag inte vet vad jag ska säga, men efter en stund säger jag vänligt men bestämt
"Det är hans uppgift på plan, mamma, man gör så i Amerikansk Fotboll..."
Mamma säger
"Ja ja..."
Jag säger
"Hi hi det här måste dokumenteras..."
Mamma säger
"Nä, varför då...?"

För att det är dagens roligaste
~¨~~¨~





Baguette a la resa tidigt på morgon enligt ME...


Detta är alltså matsäcken som ska intas delvis under morgondagen, en kl 5 till frukost och dom andra 2 vid behov :)    (mitt mat behov på morgonen liknas vid en hästs)
Hemmagjorda pannbiffar a la min mamma(grundrecept) med herrgårdsost och skivor av vitmögelost, mums!

Sova några timmar nu, godnatt!

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2009-09-22 11:03:47

Haha d va ju kul ju.. Kan tänka mig hur fårvånad man blir om man tror d e vanlig fotboll:)

Hitta du massa skoj i Ullared??



Puss å kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela