mythoughtsinlife

Svampskogen igen...

Publicerad 2009-10-08 11:10:26 i everyday

Hej svejs i lingonskogen!

Inte för att vi såg så mycke lingon men lite svamp blev de ialla fall :)

Nu åker skrutt på Vs traktor, passar på när han sover :p

Jag ska jobba i eftermiddag och i helgen, imorgon ska jag fixa hemma och städa.


Måste berätta...
Igår innan jag åkte till jobbet fick min son en knäpp el nåt...
Först headbangade han huvudet rakt in i skrivbordet! Hårt, de small! Så tårarna sprutade såklart...
Sen stod jag i badrummet och borstade tänderna precis innan vi skulle gå och då headbangade han huvudet rakt i badkaret! Och tårarna sprutade...
Varför gör dom små liven så??

Nåja, syntes inte men aj vad de lät!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela