mythoughtsinlife

Söndagsrapport...

Publicerad 2009-10-11 19:06:01 i everyday

Oj nu va de längesen jag skrev...

Jag somnade på soffan i fredags, vaknade vi 23:45 ca och frös som en glasspinne, skakade. Så jag kröp ner i sängen och drog både täcket och filten långt upp över öronen, spelade lite på mobilen, höll på att somna så jag la bort mobilen...och vaknade av att alarmet väckte mig kl 8 igår morse! Sov som en klubbad säl, såå skönt!
Så man skulle ju tänka sig att jag va pigg o alert igår på jobbet och riktigt vaken... Men de va länge sen jag pratade sån rapakalja med kunderna och va så "blond", som tur va skrattade dom flesta bara åt mig :)

Igår kväll sydde jag en av gardinerna till köket, blev inte riktigt som jag tänkt mig men de får duga så länge.

Idag kallade jobbet igen, har bara haft trevliga kunder i helgen :)

Ikväll har jag dammsugit inför skrutts hemkomst, han har varit med sin pappa på landet hos farmor och C. Kommer väl om en timme drygt, längtar efter mammas älskling...

Nu ska jag hänga en tvätt, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela