mythoughtsinlife

På landet...

Publicerad 2009-10-17 14:21:17 i everyday

Igår åkte vi ut till landet, kom upp sent, ca 23:30, så in med all packning och göra lite välling till E och sen somnade vi båda sött :) Jag va jättetrött och E sov hela vägen så de gick smidigt i bilen.

Idag vaknade vi kl 8, lekte lite, åt frukost sen åkte vi och handlade. Just nu brinner en underbar brasa och skrutt leker för fullt :) Det ska grillas korv i öppna spisen till lunch alldeles strax, sååå mysigt!!



Edvins nya favolek...



Sitta i leksakslådan på alla leksaker och leka :)



När jag skrev det här inlägget kraschade datorn men lyckligvis sparades de jag påbörjat :) Så vi har hunnit grilla korv och ätit, E åt 3 grillkorvar och 1 1/2 bröd!!! Hungrig liten kille :p

Så här mysigt är de att grilla i öppna spisen...




Goobye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela